Zicht op lopende en afgeronde aanvragen.
KandidaatZoeker is ontstaan als antwoord op een specifieke vraag uit de markt en heeft zich in slechts een paar jaar tijd ontwikkeld tot specialistische software voor het aanvragen en volgen van verzoeken bij bijvoorbeeld uitzend- en detacheringsbureaus. Fijn voor zowel de opdrachtgever als voor de aanbieder.
demo aan
In het kort:
- Huur je extern personeel in via uitzendbureaus of detacheringsbureaus?
- Wil je de aanvragen en de respons goed kunnen volgen?
- Alle aanvragen en resultaten hiervan op één centrale plek opslaan?
KandidaatZoeker brengt vraag en aanbod bij elkaar
ontdek wat mogelijk is
Snel en eenvoudig een aanvraag doen
Op een eenvoudige manier kan de schooldirecteur de aanvraag invoeren. Alle informatie die nodig is om de aanvraag goed op te pakken is door het invullen van de vragen beschikbaar bij de leveranciers.
Afspraken met leveranciers geautomatiseerd
Werk je samen met meerdere leveranciers en heb je hiermee wisselende afspraken, zoals 1e en 2e lijns de aanvraag mogen plaatsen? Geen probleem. Per leverancier kunnen we de gemaakte afspraken automatiseren, zodat altijd de gemaakte afspraken worden gevolgd zonder dat je hier over hoeft na te denken.
Uurprijsberekening van de kandidaat
KandidaatZoeker zorgt per kandidaat voor een automatische uurprijsberekening zodat niemand voor verrassingen komt te staan.
Koppeling tussen Solvidi en KandidaatZoeker
Een schooldirecteur zoekt vervanging voor de klas en plaatst een invalverzoek in Solvidi | InvalPool. Als er niemand beschikbaar is kan dit verzoek via de koppeling naar KandidaatZoeker worden gestuurd. Dit scheelt de directeur werk!
(Dit is een extra mogelijkheid als Solvidi-InvalPool wordt gebruikt)
Overzichtelijke Rapportages
Diverse rapportages geven inzicht in het aantal uitvragen, leveringspercentage, verhouding spoed en lange termijn aanvragen etc. Alle rapportages zijn bedoeld om meer inzicht te geven. Zowel schooldirecteuren, financiële afdelingen als de leveranciers hebben rapportages ter beschikking.
Handig dashboard
KandidaatZoeker beschikt over een overzichtelijk dashboard waardoor je op elk gewenst moment kunt zien wat de stand van zaken is.
Documenten toevoegen
Nadat een kandidaat is geaccepteerd en aan het werk gaat, kunnen alle documenten die nodig zijn voor de juridische en financiële afhandeling aan de aanvraag worden gekoppeld. Hierdoor vind je alle informatie op één plek. Wel zo overzichtelijk!
Persoonlijke logins
Doordat iedereen persoonlijke logins heeft van KandidaatZoeker kun je eenvoudig zien in het logboek wie, wanneer, welke stap heeft gezet in de zoektocht naar een kandidaat.
Vraag en antwoord via KandidaatZoeker
Communiceren tussen opdrachtgever en leverancier kan via KandidaatZoeker. Vraag en antwoord worden opgeslagen bij het verzoek en blijven bewaard. Wel zo handig.
Leveranciersportaal
Ook de leveranciers hebben de mogelijkheid om een inlog te krijgen voor hun eigen portaal. Hierin komen alle aanvragen van alle besturen waar ze werkzaam voor zijn samen. Hierdoor hebben ze een overzichtelijk overzicht.